1/8
Calciomercato screenshot 0
Calciomercato screenshot 1
Calciomercato screenshot 2
Calciomercato screenshot 3
Calciomercato screenshot 4
Calciomercato screenshot 5
Calciomercato screenshot 6
Calciomercato screenshot 7
Calciomercato Icon

Calciomercato

Mediaclad
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
16MBSaiz
Android Version Icon5.1+
Versi Android
5.2(30-10-2020)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Muat turun
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/8

Perihal Calciomercato

"Calciomercato" è uno strumento, un lettore RSS, che permette di seguire in tempo reale i feed delle testate giornalistiche che trattano di news ed indiscrezioni, cessioni, acquisti e prestiti di tutte le squadre di calcio italiane ed internazionali.

Lo scopo principale della nostra app è quello di aggregare le notizie e le fonti d’informazione (ufficiali o indipendenti). Lavoriamo inoltre per aiutare e supportare (generando traffico di utenti) i giornali, blog e bloggers, pagine e gruppi dei social network.


"Calciomercato" è l'APP gratuita per chi vuole rimanere sempre aggiornato su mercato calcistico!


L'utente può inserire qualsiasi fonte (feed rss del sito web) autonomamente dato che CALCIOMERCATO è un lettore di Feed RSS gratuito per android.


La nostra applicazione "Calciomercato" risulterà vuota al primo avvio pertanto vi invitiamo ad aggiungere le fonti seguendo passo passo questa semplice guida!

Dal menù alla voce "Esplora" selezionare "FEED" quindi scrivere una parola chiave per ricercare le fonti e cliccare su RICERCA, a questo punto dalla lista selezionare le fonti con un tocco.


Esempio 1

Voglio ricevere le ultime notizie della mia squadra del cuore quindi scrivo nel modulo di ricerca "Juventus", clicco su RICERCA e seleziono le fonti che mi interessano. Torno indietro ed ho tutte le notizie che cercavo!


Esempio 2

Voglio ricevere le ultime notizie di calciomercato scrivo nel modulo di ricerca "Calciomercato", clicco su RICERCA e seleziono le fonti che mi interessano. Posso ripetere l'operazione scrivendo la parola "Calcio" e selezionando le altre fonti disponibili. Torno indietro ed ho tutte le notizie che cercavo!


Esempio 3

Voglio ricevere le ultime notizie direttamente dal mio sito preferito quindi scrivo nel modulo di ricerca il link del sito "gazzetta.it", clicco su RICERCA e lo seleziono.


Facile vero?


Calciomercato adesso è pronta per essere utilizzata e per tenervi aggiornati su tutto quello che accade nel mondo del calcio!

Ritornando al menù alla voce "Esplora" selezionando "FONTE" è possibile deselezionare e quindi eliminare le fonti in qualsiasi momento.


La stessa procedura vale per i PODCAST!


Per qualsiasi informazione e per inviarci un feedback scrivici una recensione!


Rassegna stampa calcio mercato


**This is an unofficial application.**

ATTENZIONE!: QUESTA APPLICAZIONE NON E' UN' APP UFFICIALE


QUESTA APPLICAZIONE è uno strumento, un lettore di feed rss e atom. La scelta e l'inserimento di tali feed è di totale responsabilità degli utenti.


I contenuti dei siti web e blog sono ospitati sui server dei legittimi proprietari pertanto non sono controllati dagli sviluppatori di questa app che declinano ogni responsabilità circa il loro contenuto.


COPYRIGHT**

QUESTA APP NON INFRANGE COPYRIGHT IN QUANTO SI TRATTA DI UNA FAN APP TUTTI MARCHI, LOGHI E TESTI PRESENTI IN QUESTA APP APPARTENGONO AI LEGITTIMI PROPRIETARI.


No copyright infringement is intended, and any request to remove this app or one of the images/logos/names will be honored.

"Bola sepak" adalah alat, pembaca RSS, yang membolehkan anda untuk mengikuti masa nyata suapan akhbar berurusan dengan berita dan khabar angin, penjualan, pembelian dan pinjaman daripada semua kelab-kelab bola sepak Itali dan antarabangsa.

Tujuan utama aplikasi kami adalah untuk mengumpulkan berita dan maklumat sumber (rasmi atau bebas). Kami juga berusaha untuk membantu dan menyokong (dengan menjana trafik pengguna) Surat khabar, blog dan penulis blog, laman dan kumpulan rangkaian sosial.


"Bola sepak" adalah APP percuma untuk mereka yang ingin dikemas kini di pasaran bola sepak!


Pengguna boleh memasuki mana-mana sumber (Laman web rss feed) diri mereka sebagai Liga Juara-Juara adalah RSS feed reader percuma untuk Android.


"Bola sepak" Permohonan kami akan kosong apabila anda mula-mula, oleh itu kami menjemput anda untuk menambah sumber-sumber berikut langkah demi langkah panduan mudah ini!

Daripada menu di bawah "Explore" pilih "FEED" dan kemudian masukkan kata kunci untuk mencari sumber dan klik CARI, pada masa ini daripada senarai pilih sumber dengan sentuhan.


contoh 1

Saya ingin mendapatkan berita terkini pasukan kegemaran saya supaya saya menulis dalam bentuk carian "Juventus", saya klik pada SEARCH dan memilih sumber yang menarik minat saya. Saya kembali dan akupun mempunyai segala maklumat yang saya cari!


contoh 2

Saya mahu menerima berita mengenai pasaran perpindahan saya menulis dalam bentuk carian "Football", klik pada SEARCH dan memilih sumber yang menarik minat saya. Bolehkah saya mengulangi operasi dengan menulis perkataan "bola sepak" dan memilih sumber-sumber lain yang ada. Saya kembali dan akupun mempunyai segala maklumat yang saya cari!


contoh 3

Saya mahu menerima berita terkini terus dari laman web kegemaran saya supaya saya menulis dalam bentuk carian di pautan "gazzetta.it", klik pada SEARCH dan pilih.


betul mudah?


Bola sepak kini sedia untuk digunakan dan untuk membuat anda dikemaskini pada segala apa yang berlaku dalam bola sepak!

Kembali ke menu di bawah "Explore" memilih "SUMBER" anda boleh membersihkan dan kemudian menghapuskan sumber pada bila-bila.


Prosedur yang sama digunakan untuk podcast ini!


Untuk maklumat lanjut dan untuk menghantar maklum balas kami tulis ulasan!


percetakan Ulasan bola sepak pasaran


                          ** Ini adalah sebuah aplikasi tidak rasmi. **

PERHATIAN: PERMOHONAN INI BUKAN 'AN' RASMI APP


APP INI adalah alat, yang rss feed reader dan atom. pemilihan dan penempatan dengan makanan haiwan adalah tanggungjawab pengguna.


Kandungan laman web dan blog yang dihoskan pada pemilik yang sah oleh itu mereka tidak dikawal oleh pemaju ini pelayan aplikasi yang menerima apa-apa liabiliti untuk kandungan mereka.


COPYRIGHT **

APP INI tidak melanggar COPYRIGHT AS INI ADALAH FAN APP SEMUA CAP DAGANG LOGOS DAN TEKS DALAM APP INI milik pemilik SAH.


Tiada pelanggaran hak cipta dimaksudkan, dan apa-apa permintaan untuk menghapuskan aplikasi ini atau salah satu imej / logo / nama akan dihormati.


Calciomercato - Versi 5.2

(30-10-2020)
Versi lain
Apa yang baruRisolti alcuni problemi.

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

Calciomercato - Maklumat APK

Versi APK: 5.2Pakej: com.calciomercato.app
Keserasian Android: 5.1+ (Lollipop)
Pemaju:MediacladDasar Privasi:http://nonsolonewsapp.blogspot.com/p/calciomercato.htmlKebenaran:14
Nama: CalciomercatoSaiz: 16 MBMuat turun: 95Versi : 5.2Tarikh Diterbitkan: 2020-10-30 09:12:10Skrin Min: SMALLCPU yang disokong: x86, x86-64, armeabi-v7a, arm64-v8a
ID Pakej: com.calciomercato.appTandatangan SHA1: 7A:73:A9:E8:3C:E1:E3:22:AB:6A:94:81:77:13:6C:07:74:55:60:F7Pemaju (CN): www.appyet.comOrganisasi (O): AppYetLokasi (L): OakvilleNegara (C): CANegeri/Bandar (ST): ON

Versi Terkini Calciomercato

5.2Trust Icon Versions
30/10/2020
95 muat turun16 MB Saiz
Muat turun

Versi lain

5.0Trust Icon Versions
12/1/2020
95 muat turun17 MB Saiz
Muat turun

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...